به زودی شرایط بازار خودروهای وارداتی آرام می شود

رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: شرایط بازار خودروهای وارداتی به زودی آرام خواهد شد و متقاضیان قادر خواهند بود بدون هیچ هیجانی از قیمت های کاذب بازار خودروی مدنظر خودشان رو با قیمت منطقی خریداری کنند.
میثم رضایی در مورد تخلف های انجام شده بعضی از واردکنندگان خودرو در هنگام بسته بودن سایت ثبت سفارش در سال قبل افزود:سایت حدود 6 ماه مسدود بود و با اینکه سایت بسته بود بعضی از افراد در زمانهای مختلف به سایت دسترسی داشتند و خودرو ثبت سفارش کردند و امروزه گفته می شود سایت هک شده بود و این افراد به سایت دسترسی پیدا کرده بودند.
وی گفت: این غیر منطقی است که در زمان های مختلف و آن هم در روزهای تعطیل و نیمه‌‌‌‌شب افرادی موفق به ثبت سفارش بشوند.با باور اینکه سایت هک شده بود چرا بعد از فهمیدن این موضوع ثبت سفارش های صورت گرفته حذف نشده است؟
درخواست رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرواین است که باید کلیه متخلفان شناسایی،محاکمه و به مردم معرفی شوند تا دیگراز این جور تخلفات صورت نگیرد.
وی درباره دلایل افزایش قیمت خودرو در بازارگفت: افزایش قیمت خودرو به ویژه خودروهای وارداتی به دلیل افزایش قیمت ارز، افزایش تعرفه واردات و هزینه‌‌‌‌های جانبی مانند بیمه، دستمزد کارگران و غیره می باشد.
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو از قول وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت ساماندهی بازار خودروخبر داد و گفت: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و پیگیری شخص وزیر قرار است در سریع ترین زمان بازار خودرو سروسامان بگیرد و همچنین وضعیت تعرفه واردات خودرو مشخص گردد.
لازم به ذکر است که امروز مرکز اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب خبر هک شدن سایت ثبتارش گفت: تخلف انجام شده در واردات ۶۴۸۱ دستگاه خودرو تأیید و این موضوع توسط حراست این وزارتخانه مورد بررسی قرار می گیرد و ‌به زودی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *