پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور رییس جمهور

به گزارش توسعه تجارت کژال و به نقل از ایرنا پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) آغاز گردید.

به گفته معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ۷۰۰ شرکت داخلی حضور دارند و ۶۰ کشور از نقاط مختلف دنیا آمادگی خود را برای بازدید از این نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

مهدی صفری درباره کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه هم توضیح داد که کشورهای حاضر در این نمایشگاه کشورهایی مانند امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه، چین و برخی دیگر از کشورها از جمله شرکت کنندگان در این رویداد هستند.

وی یادآورشد: ما در این نمایشگاه در ۱۲ بخش از جمله صنعت، پزشکی لوازم خانگی، مواد غذایی، پتروشیمی و دیگر موارد حاضر خواهیم بود.

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو۲۰۲۳) از امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

این‌نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع در ۱۵ سالن نمایشگاهی، با میزبانی ۷۰ هیات تجاری و دولتی مشتمل بر بیش از هزار و ۲۰۰ تاجر و مقام دولتی از سراسر دنیا با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و تنوع بخشی به کالاهای صادراتی کشور (خاصه دانش بنیان و نیز دارای ارزش افزوده بیشتر) به منظور افزایش ضریب تاب آوری اقتصادی کشور از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

مشتاق حضور گرمتان هستیم…

سالن 5، غرفه 57

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *