چه تلفنی برای استفاده در کسب و کار مناسب است؟

آیفون،اندروید و یا بلک بری؟انتخاب با شماست

در حال حاضر بیشتر مردم تمایل دارند یک آیفون داشته باشند.بخصوص که اپل چند مدل پیشرفته جدید به بازار ارائه کرده وهمین امر موجب شده مردم بیشتر از گذشته به آیفون تمایل پیدا کنند با این حال نکاتی وجود دارد که قبل از تصمیم گرفتن باید به آن ها توجه کنید. شما به تلفنی احتیاج دارید که قادر باشید در حال حرکت کارهایتان راهم انجام دهید اما جدای این، به چیزی هم نیاز دارید که شما قادر باشید تا با چند ابزار کار کنید وهمچنین خیالتان از بابت امنیت اطلاعات راحت باشد. آیفون، اندروید و حتی بلک بری می توانند این گزینه ها را برای شما فراهم کنند ولی باز هم انتخاب با شماست.

1.آیفون

گوشی های آیفون دارای کیفیت بی نظیری است و ممکن است که تغییرخاصی در مدل های جدید مانند آیفون x و آیفون 8 ایجاد نشده باشد. جدیدترین مدل آیفون x است. این آیفون تمام خصوصیات آیفون را در بالاترین سطح دارد.تمام ویژگی های برتر در این مدل قرار گرفته است.که یکی از این ویژگی ها شارژبدون سیم است که همین ویژگی باعث شده است این نوع آیفون در بازار از تمام گوشی های هوشمند دیگر برتری داشته باشد.

آیفون x در نوامبر سال 2017 رونمایی شد، که صفحه نمایش آن 5.8 اینچی شبکیه ای است.در این مدل استفاده از کلید خانه کنار گذاشته شده است و به جای آن هویت شناسی لمسی مورد استفاده قرار گرفته است که هویت شناسی صورت نام دارد که از لحاظ امنیتی بهتر عمل میکند که همین ویزگی استفاده از آیفون را آسان کرده است.

آیفون 8 در دو سایز 4.7 اینچی و 5.5 اینچی تولید شده و در سپتامبر رونمایی شد، که دارای 2ویژگی است که یکی تغییرات جدید در طراحی شیشه روی صفحه نمایش ودیگری پشتیبانی از شارژ بدون سیم است.که صفحه نمایش بزرگترباعث میشود حین حرکت به کسب و کارتان هم برسید. اما قیمت مسئله اصلی آیفون است. آیفون x یکی از گران ترین تلفن های هوشمند در بازار تجهیزات الکترونیکی ست که با 999 هزار دلارقیمت گذاری شد. که این قیمت برای آیفون با حافظه 64 گیگا بایتی است و مدلی که 256 گیگابایت حافظه دارد، باید یک هزار و 149 دلارهزینه کنید. آیفون 8 که در ماه سپتامبر رونمایی شد با حافظه 64 گیگابایتی 699 دلار به فروش رسید و مدلی که حافظه 256 گیگا بایتی دارد، 799 دلار قیمت دارد. آیفون 8 پلاس هم با حافظه 64 گیگابایتی 799 دلار و 256 گیگا بایتی 949 دلار به فروش رسید.

2.اندروید

تلفن های اندروید دارای قیمت کم تری نسبت به آیفون هستند و راحت تر قابل خریداری اند.که جدیدترین مدل اندروید در مارس 2017به نام سامسونگ گلکسی s8 به بازار عرضه شد که بهترین مدل در بازار است که 689 دلار قیمت دارد که با مدل های سابق شباهتی ندارد.این مدل صفحه نمایش بهتری دارد ومیتوانید به بیکسی (ربات راهنما)دسترسی داشته باشید.

تلفن هایی مانند سامسونگ گلکسی s7 و s7 edge  از نظر نمایش، حافظه منعطف و امکان اتصال با USB گزینه خوبی است و اینکه دارای سیستم عامل آن اندرویدی  میباشد قابل تنظیم است و با گوگل داک، هم به خوبی سازگار می شود.

3.بلک بری

بلک بری هم یک نوع تلفن هوشمند است که بر خلاف اعتقاد مردم که پیر و قدیمی است ولی اینطور نیست و این شرکت هنوز هم مدل های جدیدی روانه بازار میکند.که دردو مدل آخر این شرکت یکی بلک بری کلاسیک و دیگری بلک بری پاسپورتی میباشد.

که این نوع تلفن ها برای مدیریت کسب و کار مناسب هستند.این نوع گوشی ها دارای کیبوردهای سخت افزاری و سطح قابل توجه از امنیت اطلاعات و امکانات مدیریتی است و ایمیل و صفحه نمایش بزرگ آن از ویژگی های خوب بلک بری میباشد.و جدیدا این شرکت تلفن هایی را تولید کرده است که از سیستم عامل اندروید هم استفاده میکند که در اینصورت هم میتوان از امتیازهای امنیتی بلک بری استفاده کرد هم از شاخص های اندروید که DTEK60 یکی از همین مدل هاست که هم برای کاربران کارآفرین مناسب است هم طرفداران سنتی.

 

4.تلفن هایی با سیستم عامل ویندوز

این نوع تلفن ها دوست داشتنی نیستند ولی برای کسب و کارهای کوچک مناسبند که اگر از ویندوز10،آفیس 365و اسکایپ و دیگر نرم افزارهایی مثل اینها استفاده کنند.گرچه این تلفن ها قادر به مدیریت اپ اندروید و آیفون نیستند اما از اپلیکیشن های بزرگتری پشتیبانی میکنند.ویندوز10 برای تلفن همراه که دارای نرم افزارهای ماکروسافت باشد بسیار مناسب است و دارای شاخصه های امنیتی خوبی هم هستند البته این نوع تلفن ها نکات منفی هم دارند.سیستم عامل این تلفن ها نسبت به دیگر تلفن ها عقب مانده تر و دارای اپلیکیشن های کمتری است.البته با انتشار نسخه 10 ویندوز برای موبایل همه چیز میتواند تغییر کند مخصوصا برای کاربران کار آفرین.

وینوز خوب برای تلفن همراه لومیا 950است که این امکان وجود دارد که با داشتن این ویندوز تلفن به مانیتور وصل شود و مدل بهتر آن HP ELITE X3 است که از نظر عمر باتری و شاخصه های دیگر امکان تجربه استفاده از یک تلفن هوشمند متفاوت را به شما می دهد. که قیمت آن 700پوند میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *