دریافت 2 گواهینامه جدید بین المللی توسط ناوگان نفتکش ایران

ناوگان نفتکش ایران بعد از برجام با هدف گسترش فعالیت ها و وارد شدن به بندرهای مختلف ،دریافت بیمه ها و استانداردهای بین المللی  در برنامه ی خود قرار دادو موفق به دریافت دو گواهینامه بین المللی شد.

در زمان تحریم به دلیل صادر نکردن گواهینامه ها و تاییدیه های تخصصی و بین المللی ،نفتکش های ایرانی نمیتوانستند به بندرهایی در مناطق اروپایی وارد شوند که بعد از برجام این مشکل برطرف شد.

در حال حاضر ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران،در اروپا و مدیترانه و همچنین بنادر کره جنوبی،تایوان،هند،چین،اندونزی،ترکیه،سنگاپور،امارات….و حتی بعضی از کشورهای آمریکای لانین نیز تردد میکند.

بعد از تحریم ها،نفتکش های ایرانی بیمه بین اامللی و استانداردهای لازم را دریافت کرده است به صورتیکه بنادر کشورهای مختلف به نفتکش های ایرانی اجازه ورود میدهند.

یکی از اقدامات جدید شرکت ملی نفتکش دریافت 2 گواهینامه بین المللی ایزو در مورد استانداردهای مدیریت کیفیت و محیط زیست است.

به دلیل طراحی دقیق سیستم‎های ایمنی، کیفی و زیست‎محیطی، حفظ، تعمیر و نگهداری خوب کشتی‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، رعایت اصول ایمنی، آگاهی دریانوردان این شرکت ازمقررات و قوانین ایمنی و اجرای آنها، کنترل و انجام موازین محیط زیستی، اجرای درست برنامه ها، مورد توجه کارشناسان موسسه دی.ان.وی نروژ قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *