دبیر کل سازمان جهانی گمرک صبح امروز وارد تهران شد

طبق گزارش روابط عمومی سپاهان و با نقل از گمرک ایران؛ کونیو میکوریا دبیر کل سازمان جهانی گمرک (wco) در زمان اقامت در تهران با مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی ، فرود عسگری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران ونیز غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران دیدار خواهد کرد.

یکی از هدف های مهم سفر کونیو میکوریا به تهران بازدید از پیشرفت های گمرک ایران در حوزه گمرک الکترونیک و قابلیت های سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی می باشد که بزرگترین تحول گمرکی در تاریخ گمرک جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

با توجه به اینکه قبلا نیز طرح کارشناسی مجازی گمرک ایران که در چارچوب سامانه جامع امور گمرکی اجرایی شده است، از طرف سازمان جهانی گمرک به عنوان الگوی برتر به کلیه گمرکات عضو این سازمان در سراسر جهان معرفی گردیده است.

یکی از برنامه های دیگر سفر دبیر کل سازمان جهانی گمرک به تهران بازدید از دستاوردهای گمرک ایران در زمینه  مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و نیز افتتاح مرکز آموزش سگ های مخدریاب گمرک ایران است.

طبق ارزیابی سازمان جهانی گمرک، گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین گمرک جهان در مبارزه با مواد مخدر شناخته گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *