تشکیل شرکت ترانزیت ارتباطات بین‌الملل

حمید فتاحی؛ عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت : هم‌اکنون اساسنامه شرکت ترانزیت ارتباطات بین‌الملل در هیئت مدیره و شورای معاونین وزارتخانه در حال تدوین و تطبیق با قوانین مربوطه می باشد.

فتاحی افزود : شکل گیری این شرکت یک فرصت مهم برای بهره مندی از موقعیت ژئوپولیتیک ایران به عنوان نقطه اتصال شرق آسیا و اروپا محسوب می‌ گردد.
وی افزود: به دلیل قوانین دولتی  پیچیده عملا سرعت و به روز بودن را از شرکت‌های دولتی برای شرکت در بازارهای بین‌المللی سلب می‌کند و آنها را از استفاده از فرصت‌ها ژئوپولیتیکی در منطقه محروم می نماید و شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این ممنوعیت‌ها نتوانست به عنوان یک شرکت سریع درزمینه های زیرساختی و حاکمیتی ورود کنند و از مزایای قانونی و جغرافیایی کشورمان استفاده کند.
عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: شرکت ترانزیت ارتباطات بین‌الملل از یک طرف از راه ارتباط با حاکمیت و از طرف دیگر به عنوان یک بنگاه خصوصی می‌تواند حضور بین‌المللی داشته باشد، تا هم بر اشتغال‌زایی، درآمدزایی و هم‌‌افزایی در کشور فراهم شود و هم  فرصت‌های جدیدی در حوزه ترانزیت ارتباطات در منطقه و بین‌الملل برای کشورمان ایجاد شود.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *