گروه بازرگانی توسعه تجارت کژال

گروه بازرگانی توسعه تجارت کژال (QZL) مفتخر است با سابقه ای بالغ بر ده سال و با دارا بودن  شعب مختلف در مشهد، بندر عباس، دبی، گوانجو انواع خدمات بازرگانی از جمله مشاوره خرید، مشاوره حقوقی،مشاوره گمرکی و اعتبار سنجی شرکت های خارجی و حمل و  ارسال منظم بار و خرده بار به صورت دریایی و هوایی را برای تجار و صنعتگران ایران اسلامی در سریعترین زمان و مناسب ترین هزینه ها انجام دهد.


برای تماس کلیک کنید: 09151582342

واردات از چین‎

مجموعه ما قادر است از طریق دفاتر مستقل خود کلیه بسته های پستی و تجاری شما را از سراسر دنیا حمل نموده و پس از انجام امور گمرکی در محل مورد نظر شما تحویل دهد.

ترخیص از گمرک بندر عباس‎

بندر عباس یکی از مهم ترین بنادر تجاری ایران به شمار می آید. این بندر از دیرباز محل صادرات و واردات انواع کالا بوده و هم اکنون نیز این جایگاه مهم تجاری را دارد. اکثر کشتی هایی که از کشورهای گوناگون محموله های شرکت های بازرگانی را حمل می کنند، به این بندر آمده و کالای خود را به گمرک بندرعباس جهت ترخیص تحویل می دهند.


مشاوره امور گمرکی

مجموعه ما با بهره مندی از کارشناسان متعهد و مجرب و همچنین داشتن کوله باری ارزشمند از آخرین اطلاعات راهبردی، شما را در زمینه آشنایی با کلیه امور بازرگانی و ارائه مشاوره های تخصصی یاری خواهد کرد.

اخذ ثبت سفارش واردات

مشاوره های لازم جهت نحوه تکمیل اوراق ثبت سفارش، مدارک مورد نیاز برای ثبت سفارش کالا، اصلاحیه ثبت سفارشات، تمدید ثبت سفارشات، ابطال ثبت سفارشات، ثبت سفارش ورود موقت کالا، نحوه گردش کار اجرایی ثبت سفارش کالا، ترخیص کالا و ثبت سفارش در سریع ترین زمان را از ما بخواهید


حمل دریایی و هوایی

حمل و نقل دریایی بخش جدا نشدنی از تجارت است. خدمات کارآمد در این حوزه موجب تاثیر گذاری مثبت در امر تجارت بین المللی می شود. باربری دریایی بین المللی اگر به شکل درستی در ایران صورت پذیرد موجب افزایش تجارت بین و المللی ایران و افزایش حجم صادرات کالای دریایی خواهد شد. 

آدرس دفتر مرکزی

مشهد، خیابان خسروی، خیابان دیالمه ۳، پلاک ۱۰۰


برای تماس کلیک کنید: 09151582342


برای تماس کلیک کنید: 05132210551