پوشش تقاضاهای دلار در بازار

مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: کلیه تقاضاهای ارز صرافی های مجاز توسط صرافی های منتخب بانکی جهت تنظیم بازار ارز کشور انجام می شود.
صمد کریمی با اشاره به اینکه کلیه تقاضاهای ارز صرافی‌های مجاز توسط صرافی‌های منتخب بانکی برای تنظیم بازار ارز کشور پوشش داده می‌شود،افزود : در روز دوشنبه تقاضاها در بازار ارز پوشش داده شد و بیش از ۲۵۰ صرافی مجاز در سطح کشور، از بانک مرکزی که از طریق صرافی‌های منتخب بانکی می باشند ارز دریافت کردند.
صمد کریمی گفت: صرافی‌های مجاز می توانند در مرحله ی نخست روزانه ۵۰ هزار اسکناس دلار آمریکا از صرافی منتخب خریداری نمایند و اگرآنها را به موقع در بازارعرضه نمایند می توانند نسبت به خرید بخش‌‌های بعدی ۵۰ هزارتایی، از صرافی منتخب اقدام نمایند.
مدیر صادرات بانک مرکزی گفت: صرافی‌های مجازمی توانند برای دریافت ارز از صرافی های منتخب بانکی و فروش آن به متقاصیان،به این صرافی های منتخب مراجعه کنند و بعد از دریافت ارز،به فروش به موقع در بازار اقدام نمایند.
کریمی همچنین عنوان کرد : با پوشش کلیه تقاضاهای ارز صرافی های مجاز از طریق صرافی های منتخب بانکی نرخ آن ۴۵۴۵ تومان بود. قیمت دلار، دوشنبه دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ نسبت به روز قبل ،یکصد تومان کاهش داشت و در آخرین ساعات روزدوشنبه به ۴۵۷۰ تومان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *