واردات مبل از ترکیه، بهترین برندهای مبلمان ترکیه

بررسی برندهای مبلمان ترکیه

واردات از ترکیه

ترکیه، کشوری آسیایی اروپایی است که از شمال به دریای سیاه و از غرب به دریای مدیترانه راه پیدا می کند، به همین جهت فرصت بسیار مناسبی برای واردات و صادرات پیدا کرده است. واردات از ترکیه از بیشترین موارد واردات کالا به کشور محسوب می شود. کشور ترکیه یکی از شرکای تجاری دیرینه کشور ما، ایران محسوب می شود. روابط تجاری گرم بین این دو کشور همسایه باعث شده که تجار و بازرگانان ایرانی تمایل زیادی برای واردات کالا همانند واردات مبل از ترکیه داشته باشند. ترکیه معمولاً در ردیف پنج کشور برتری قرار دارد که حجم عمده کالاهای وارداتی به ایران از آن ها وارد می شوند. بخش عظیمی از این واردات از طریق گمرک بازرگان واقع در استان آذربایجان غربی وارد ایران می شوند، در حقیقت گمرک بازرگان واقع در نزدیکی منطقه آزاد تجاری ماکو نقش دروازه بین دو کشور ایران و ترکیه را ایفا می کند. ما در این مقاله در رابطه با واردات مبل از ترکیه توضیحاتی خواهیم داد و همچنین بهترین برندهای مبلمان ترکیه را بررسی می کنیم.

واردات و صادرات مبلمان ترکیه

بررسی عوامل مختلف واردات از ترکیه

  • یکی از این عوامل، فاصله کم بین کشور ترکیه با ایران است، این فاصله کم به تجار اجازه می دهد که با صرف هزینه و زمان کم اقدام به واردات کالای موردنظر خود از کشور ترکیه کنند.
  • از طرف دیگر تجار به ترکیه به چشم دروازه ای به سمت اروپا نگاه می کنند، یعنی از طریق کشور همسایه ترکیه می توانند خیلی سریعتر و به صرفه تر به محصولات اروپایی دست پیدا کنند.
  • همچنین پس از اجرای تحریم های اقتصادی بر علیه ایران، امکان واردات مستقیم از خیلی از کشورهای صنعتی اروپا عملاً غیر ممکن شده است، از این رو تجار محموله موردنظر را اول وارد کشور ترکیه و سپس از آنجا وارد ایران می کنند.
  • قوانین واردات و واردات از ترکیه نسبت به واردات از دیگر کشورها تا حدودی آسانتر است چون طبق مفاد کنوانسیون تیر، پلیس ترکیه حق باز کردن پلمپ گمرک و بررسی محموله ای که از گمرک ترکیه ترخیص و به سمت ایران راهی شده است را ندارد، مگر در مواردی که محموله موردظن واقع شود. به همین دلیل پروسه واردات و واردات از ترکیه نسبتاً با سرعت بیشتری اتفاق می افتد.

معرفی برندهای مبلمان ترکیه

مبلمان ترک یاتاش (turk yatash) و انزاهوم (Enza Home)

مهمترین اهداف صادرات مبل ترکیه

افتتاحیه‌ شعبه‌ بزرگ فروشگاه مبلمان یاتاش روز جمعه 13 مردادماه 96 با حضور نوری اوزتاشکین، مدیر عامل انزا هوم در خیابان شریعتی تهران برگزار شد. وی در این مراسم گفت: «ایرانیان را با تمام وجود دوست داریم، چراکه ویژگی‌های مشترک فرهنگی بسیار زیادی با هم داریم، به همین دلیل، بیشترین شعبه‌های شرکت بین‌المللی یاتاش در ایران قرار گرفته‌اند». وی بعد از افتتاح هشتمین فروشگاه یاتاش در ایران، وعده داد که شعبه‌ بعدی تا کمتر از یک ‌ماه دیگر در شهر تبریز آغاز به کار می‌کند.

در مراسم افتتاحیه، جنگیز گورسل، رایزن بازرگانی سفارت جمهوری ترکیه در تهران نیز حضور داشتند. شرکت ایریاتاش نماینده انحصاری یاتاش ترکیه در ایران فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است،که در حال حاضر با بیش از 200 پرسنل دارای بیشترین درصد رشد در صنعت مبلمان و کالای خواب کشور و همینطور ملی دو سال پیاپی به عنوان اولین و ممتازترین برند در صنعت واردات مبلمان شناخته شده است.

مبلمان بیچر ترکیه (bicer)

ترخیص و واردات مبل از ترکیه

مبلمان بیچر ترکیه با شعار اضافه کردن رنگ به زندگی شما از سال ۱۹۷۶شروع به فعالیت کرده است. مبلمان ساخته شده توسط این شرکت از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شود. هدف این شرکت از تولید, ساخت مبلمانی با متریال طبیعی برای حفظ محیط زیست می باشد. مبلمان بیچر ترکیه در دو سبک مبلمان کلاسیک و آوانگارد فعالیت می کند و با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان عرصه طراحی مبل توانسته خود را جزو برترین مبلمان برند در این سبک معرفی کند.

این کمپانی در تمامی مراحل تولید از با کیفیت ترین مواد در تولید مبلمان استفاده می کند.کلاف و چوب مبلمان از راش کوره خشک و برخی از قسمت های منبت کاری از مواد ممرز درجه یک ساخته می شود محصولات برادران بیچر در کلیه فروشگاه های مبلمان ترکیه به رسمیت شناخته شده و بفروش می رسد.مبلمان برادران بیچر جزو برندهای برتر مبلمان کلاسیک ترکیه می باشد که ضمن فروش در بازارهای داخلی این کشور در زمینه صادرات نیز بسیار موفق عمل کرده است. نماینده انحصاری برند مبل بیچر در ایران تنها مبلمان سام اکسون می باشد.

برند NUVIST

واردات از ترکیه به ایران در حوزه مبلمان

NUVIST یک استودیوی معماری و طراحی است که از سال 2006 توسط طراحان ترک Emrah Cetinkaya و Kursad Sekercioglu در استانبول ترکیه تأسیس شده است. بهره‌گیری از فرم متفاوت و سطوح صیقلی یکی از ویژگی‌های شاخص محصولات برند NUVIST محسوب می‌شود.

 

مبل ویلگا (VILGA)، نماینده رسمی ویلگا مالزی و الیگولر ترکیه در ایران

تعرفه کیلویی واردات مبلمان خارجی

ویلگا نام تجاری گل سرسبد صنایع چوبی در کشور مالزی است. شرکت ویلگا دارای ۳۵ سال سابقه درخشان و همینطور تجربه و نوآوری در مالزی بوده که هم اکنون رهبری صنعت مبلمان در این کشور را داراست. محصولات ویلگا مالزی دارای کنترل های کیفیت و بررسی های فنی بسیار قوی پس از تولید است که باعث شده محصولات مبلمان کلاسیک و همینطور سرویس خواب های ویلگا بدون عیب و نقص از مالزی خارج و امروز در سه شعبه در بازار مبل یافت آباد تهران توسط نمایندگی های رسمی ویلگا به دست مشتری و علاقه مندان این برند خوش نام برسد.

شرکت مبلمان کاس ترکیه (Kaas Mobilya)

تعرفه گمرکی مبلمان ترکیه

شرکت Kaas Mobilya در ترکیه هست که شروع کار آن در بورسا و هم اکنون در Nilufer قرار دارد. بنا به گفته شرکت کاس، در مدت بسیار کوتاهی توسعه یافته و هم اکنون محصولاتش را به سراسر جهان عرضه می کند و تولیدات این شرکت در رده محصولات مبلمان لاکچری قرار دارد. هر کدام از قطعات مبلمان کاس به صورت انحصاری ساخته می شوند و طبق گفته خود این شرکت هیچ کدام از دو قطعه با یکدیگر یکسان نیستند و کارها با دست ساخته می شوند و این کار باعث بالا رفتن کیفیت و ارزش بخشیدن به این هنر بزرگ در صنعت چوب است.

نمایشگاه مبلمان استانبول 2019

یکی از معروف ترین و پر رونق ترین نمایشگاه های استانبول، نمایشگاه مبلمان یا ISMOB است، این نمایشگاه که یکی از محبوب ترین نمایشگاه های بین المللی استانبول است هر سال پربار تر از سال قبل برگزار می شود. این نمایشگاه، بزرگترین نمایشگاه مبلمان ترکیه و یکی از سه نمایشگاه مهم جهان در صنعت مبلمان می باشد. بیش از صد کشور جهان در نمایشگاه مبلمان استانبول که در مرکز نمایشگاهی تویاپ برگزار میشود،شرکت می کنند و جدیدترین و با کیفیت ترین اجناس خود را به نمایش می گذارند.

واردات مبلمان از ترکیه گروه بازرگانی توسعه تجارت کژال (QZL)

ترخیص کالا از ترکیه و دیگر کشورها  از خدمات گروه بازرگانی توسعه تجارت کژال می باشد. ترخیص انواع کالاهای شما بازرگانان و تجار محترم را به بهترین نحوه ممکن و با سرعت و دقت بالابر عهده میگیریم. کارشناسان گروه بازرگانی توسعه تجارت کژال آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه ترخیص کالا از ترکیه و دیگر کشورها می باشند، در صورت نیاز به مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

واردات انواع مبلمان از ترکیه به ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *