واردات خودروهای جدید چینی به بازار ایران

مدیرعامل یک شرکت واردات خودرو بیان کرد با هدف‌گذاری برروی خدمات پس‌ از فروش خودروهای جیلی، اهداف فروش را نیز تحقق می بخشیم.
رادین پیمان‌فرگفت: با ورود خودروهای جیلی به بازار ایران، دیدگاه مشتریان نسبت به خودروهای چینی تغییر پیدا می کند.
پیمان فرعنوان کرد: طبق قراردادی که شرکت آرین خودرو پارس با شرکت جیلی چین امضا نموده ، از سال آینده خودروهای جیلی به بازار ایران راه پیدا خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت آرین خودرو پارس همچنین افزود: با عرضه این خودروهای جیلی به بازار ایران شاهد خودروهایی بهتر از آنچه که تولیدکنندگان چینی تاکنون وارد کرده‌اند، خواهیم بود.

پیمان‌فر گفت: تاکنون مشکلی در اجرای این قرارداد همکاری وجود نداشته و فقط به دلیل وجود بعضی مراحل قانونی، احتمال دارد در زمان ۳ ماهه دوم سال ۹۷ محصولات جدید جیلی را وارد بازار ایران نماییم.
مدیرعامل شرکت آرین خودرو پارس درمورد تکنولوژی جیلی گفت: خرید سهام ولوو و مالکیت بر آن شرکت، تغییر بزرگی را در تکنولوژی تولید و کیفیت محصولات جیلی ایجاد کرده است.
پیمان‌فرافزود: بسیاری ازخودروسازان چین تلاش میکنند که دانش فنی تکنولوژی های جدید را به دست آوردنداین در حالی است که جیلی تکنولوژی های جدید جهت توسعه تولیدات خود انجام داده که همین امرباعث رشد کیفیت بسیار سریع جیلی شده است.

وی در مورد مدل محصولات ارائه شده جیلی جهت عرضه به بازار ایران صحبتی انجام نداد وفقط افزود: اینکه چه مدل از محصولات جیلی به بازار ایران ورود خواهد کرد ، با گذشت زمان و انجام مراحل قانونی همکاری امکان پذیر است، ولی تا پایان امسال یا احتمالا اوایل سال آینده مدل خودروهای جیلی که در بازار ایران عرضه خواهد شد اعلام خواهد شد.
پیمان‌فر در پایان گفت: اگر تعرفه واردات خودرو کاهش پیدا کند قیمت این خودروها در بازار بسیار رقابتی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *