مستثنی شدن بازگشت ارز صادراتی محصولات کشاورزی به سامانه نیما

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت معاون اول رئیس جمهوری جهت مستثنی شدن ارائه ارز صادراتی محصولات کشاورزی به سامانه نیما خبر داد.
محمدرضا پورابراهیمی داورانی گفت: هفته قبل اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعضای اتاق بازرگانی جلسه ای برگزار کردند و مسائل مربوط به بخش تولید و صادرات را مورد بررسی قرار دادند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از درخواست‌های کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی در این جلسه، مستثنی شدن ارائه ارز صورت گرفته از صادرات محصولات کشاورزی به سامانه ارزی نیما بود که برای حمایت از بخش کشاورزی این خواسته از طرف کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی به سامانه نیما در نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری داده شد و مورد پیگیری قرار گرفت.
پورابراهیمی افزود: در جلسه حضوری که با جهانگیری برگزار شد دغدغه های صادرکنندگان حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و موافقت اولیه معاونت اول رئیس جمهوری با مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی از راه سامانه نیما برای حمایت از صادرات بخش کشاورزی دریافت گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *