لزوم اعلام کالاهایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند

معاون وزیر صنعت درباره ارائه فهرست شرکت‌های دریافت‌کننده ارز دولتی واردات گوشی توسط وزارت ارتباطات، گفت: این دستور رئیس جمهور است که اعلام شود، چه کسانی چه مقدار کالا با ارز رسمی وارد کشور کرده‌اند.
سیدمحمود نواب رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هم گفت: دستور رئیس جمهور بود که اعلام شود، چه کسانی چه مقدار کالا با ارز رسمی وارد کشور کرده‌اند.
وی درباره اینکه وزارت ارتباطات فهرست شرکت‌های واردکننده که با ارز دولتی اقدام به واردات کرده‌اند را منتشرکرد،افزود: قرار است در تعامل با بانک مرکزی، فهرست تمامی واردکنندگان گوشی و تجهیزات که با ارز 4200 وارد کشور شده را در سایت 124 قرار دهیم که مردم هم از این موضوع مطلع شوند.
وی بیان کرد: فهرست همه کالاهایی که با ارز 3800 یا 4200 تومانی وارد کشورمی شوند اعلام خواهد شد. به تمامی واردکنندگان اعلام نمودیم که با خوداظهاری قیمت کالا را طبق ضوابط عمومی قیمت‌گذاری نمایند و در سامانه 124 برای حمایت از مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.
وی افزود:همچنین از بانک مرکزی درخواست کردیم که در کمترین زمان لیست کالاهای وارداتی با ارز 4200 را اعلام نماید و قرار است بانک مرکزی رمز عبور به ما بدهد تا به صورت آنلاین این اطلاعات را دریافت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *