فوریت تعیین ضوابط حقوق ورودی خودروهای سواری وارداتی تصویب شد

با اینکه ۲۱۷ نماینده مجلس درخواست رسیدگی دو فوریتی به طرح ساماندهی بازار خودرو را امضا نمودند ولی بعد از سخنان موافقان و مخالفان، دو فوریت تصویب نشد و یک فوریت آن با رای ۱۶۲ نماینده به تصویب مجلس رسید.
217 نماینده با امضای طرح تعیین ضوابط حقوق ورودی خودروهای سواری وارداتی و ساماندهی بازار خودرو طرح خود را در جلسه علنی امروز (یکشنبه،2 اردیبهشت) به مجلس شورای اسلامی ارائه دادند. بعد از توضیحات بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی و نادر قاضی‌پور به عنوان مخالفین و رحیم زارعی و همایون هاشمی به عنوان موافقین این درخواست صحبت نمودند.
بعد از سخنان نماینده طراحان، موافقان و مخالفان درخواست رسیدگی دو فوریتی به طرح ذکر شده به رای گذاشته شد که نمایندگان با ۱۴۲ رای موافق، ۷۶ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۵۲ نماینده حاضر در جلسه با این درخواست مخالفت نمودند . بعد ازرسیدگی یک فوریتی به این طرح مطرح شد که از ۲۵۱ نماینده حاضر در جلسه ۱۶۲ رای موافق، ۶۸ رای مخالف و ۲ رای ممتنع به این درخواست داده شد.
با تصویب مجلس طرح تعیین ضوابط حقوق ورودی خودروهای سواری وارداتی و ساماندهی بازار خودرو به طور یک فوریتی در مجلس رسیدگی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *