ثبت سفارش با ارز 4200 تومانی برای تولیدکنندگان لوازم خانگی

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی درباره ثبت سفارش تولیدکنندگان لوازم خانگی با ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: کمبود لوازم خانگی در بازار ظرف یک هفته آینده از بین خواهد رفت.
حمیدرضا غزنوی درباره تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: ثبت سفارش در سامانه نیما انجام می شود و مشکلی ایجاد نمی شود.
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی درباره اولویت‌بندی که در سامانه وجود دارد و کمی کارمشکل شده که در آینده اصلاح می شود، گفت: این اقدام بانک مرکزی مناسب است ولی با تعامل نواقص آن برطرف خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ازاوایل اردیبهشت ماه ارز ۴۲۰۰ تومانی به تولیدکنندگان اختصاص پیدا کرده است، گفت: از لحاظ تامین مواد اولیه مشکلی وجود ندارد ولی، امیدواریم برای سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی نیز راه حلی صورت گیرد تا شرایط تولید بهتر از قبل گردد.
غزنوی گفت: دولت با تک نرخی کردن نرخ ارزو اینکه قرار نیست این نرخ ثابت بماند تدبیر به جایی انجام داده است و تولیدکنندگان از این طرح حمایت خواهند کرد.
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی درباره تخصیص ارز 4200 تومانی به تولید کنندگان لوازم خانگی و کاهش قیمت این لوازم گفت: متوسط افزایش قیمت لوازم خانگی داخلی ۷ درصد بوده است که آن هم به علت افزایش نرخ ارز، افزایش دستمزد و قیمت مواد اولیه می باشد و این افزایش قیمت کاهش پیدا نمی کند.
وی همچنین افزود: ثابت نبودن نرخ ارز در تامین قطعه مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده بود که باعث کمبود کالا در بازار شده بود ولی ظرف مدت یک هفته این مشکل از بین خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *