اولین محموله خودروی ایرانی به ارمنستان وارد شد

اولین محموله خودروهای دوگانه سوز سورن مناسب سازی شده جهت پلیس ارمنستان وارد ایروان گردید.

با اجرای عملیات تجهیز ناوگان پلیس ارمنستان اولین محموله خودروهای دوگانه سوز سورن مناسب سازی شده برای پلیس این کشور به تعداد هجده دستگاه توسط سه تریلی خودروبر وارد ایروان شد.

 

بعد از یک سال که نمایندگی ایران خودرو در شهر ایروان فعالیت انجام میدهد و همین موضوع باعث افزایش فروش خودروهای ایرانی نه فقط برای شهروندان بلکه سازمان های دولتی مانند پلیس ارمنستان شده است.

رضا نافذی نماینده ایران خودرو در ارمنستان گفت: قیمت مناسب و خدمات خوب پس از فروش از مهم ترین دلایل این موضوع است.

پلیس ارمنستان چند سالی است که با شرکت ایران خودرو همکاری دارد و تا این زمان هفتاد و پنج خودرو از کشورمان خریداری کرده است.

سرهنگ ولادیمیر هوانسیان رییس بخش خودروهای پلیس ارمنستان نصب تجهیزات گاز سوز و قراردادن قطعات سفارشی پلیس را از مهم ترین این دلایل میداند.وی گفت: این خودروها ، به دلایل بسیاری مثل قیمت مناسب، فراوانی قطعات،خدمات پس از فروش، ارتفاع خوب ،دو گانه سوز بودن و اسکلت بندی محکم آنها ،در یک مناقصه توسط پلیس ارمنستان، خریداری گردیدند.

البته قرار است چند دستگاه خودروی روناک کشورمان نیز به ناوگان پلیس ارمنستان افزوده شود، اقدامی امیدوارکننده در برابر ارزآوری و اشتغالزایی که ناشی از خودباوری است. همچنین دولت ارمنستان ورود ماشین های کهنه به ارمنستان را از سال آینده ممنوع اعلام نموده و همین موضوع می تواند نقش موثری در توسعه صادرات خودروی ایرانی به این کشور داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *