آیفون x با قیمت 550 هزار تومان در بازار ایران

نسخه طرح اصلی گوشی جدید، پرچمدار و گران قیمت شرکت اپل یعنی آیفون ۱۰ که با نام آیفون X  مشهور است در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی با قیمت ۵۵۰ هزار تومان فاقد گارانتی با 7روز مهلت تست از طریق قاچاق وارد بازار ایران شده است و در بازار علاالدین تهران به طورانبوه در حال فروش  می باشد. ولی آیفون X با ظرفیت ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و آیفون X با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان همراه با گارانتی قیمت اصلی آن است.

مشخصات سخت افزاری نسخه طرح اصلی آیفون X که وجود دارد که باید به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT۶۵۸۰ با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۵.۸ اینچی، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو اشاره کرد.

همچنین آیفون X طرح اصلی دارای بدنه‌ای از جنس شیشه است و از لحاظ ظاهری با نسخه اصلی شباهت‌های بسیاری دارد و موجب شده تا نسخه تقلبی آیفون X در بازار ایران با استقبال زیادی مواجه شود و بسیاری از افراد با توجه به قیمت زیاد آیفون X اقدام به خرید نسخه تقلبی آن نمایند.

البته با توجه به اجرای طرح رجیستری موبایل و اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا مبنی بر قاچاق بودن محموله اولیه موبایل آیفون X در بازار وهمچنین  قرار گرفتن این گوشی در لیست موبایل‌های ممنوعه که بدون گارانتی هستند، معلوم نیست که آینده گوشی‌های طرح اصلی آیفون X  با توجه به اینکه قاچاق محسوب می شود چگونه خواهد بود واینکه  آیا این گوشی‌ها در لیست ممنوعه قرار می‌گیرند یا می‌توانند به راحتی به فروش برسند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *