کاهش 30 درصدی ارزش بیت کوین

ارزش بیت کوین با کاهش تقریبا ۳۰ درصدی در روز جمعه به زیر ۱۴ هزار دلار کاهش پیدا کرد.

ارزش بیت کوین در آخرین تغییرات 7 درصد کاهش یافت و به 14 هزار و 499 دلار رسید ولی  در معاملات آسیایی اولیه روز جمعه با افت 14.7 درصدی روبه رو شد.

بیت کوین که ارزش آن در ابتدای امسال میلادی تقریبا هزار دلار بود، ولی با افزایش  ناگهانی 19 هزار و 666 دلار رسید. ولی در حال حاضر یک سوم از ارزش آن کم شده است.

شین چانل، تجلیلگر اوراق بهادار در موسسه ای اس آر ولث ادوایزرز در سیدنی بیان کرد: «باید به این نکته توجه داشت که ارزش بیت کوین در سال جاری افزایش زیادی کرده است ، پس اصلاح قیمت همیشه امکان پذیر می باشد.»

موفقیت بیت کوین ارزهای دیجیتالی باعث توجهات جهانی شده است و فرصتی جهت  بروز و ظهور دیگر رقبای بیت کوین نیز امکان پذیر گردیده است.

چانل افزود: «سرمایه زیادی در حال حرکت از بیت کوین به سمت سایر جایگزینها است. که شرکت هایی مانند  ورج و ریپل درطی هفته گذشته رشدی بیش از 400 درصدی را داشته اند.

ورج و ریپل از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که در حال تقلید و رقابت با بیت کوین می باشد.

تاکاشی هیروکی، استراتژیست ارشد موسه مونکس سکیوریتیز در توکیو گفت: «بر خلاف سهام و اوراق قرضه، محاسبه میزان سوددهی بیت کوین امکان پذیر نمی باشد بنابراین خرید این ارز دیجیتالی بیشتر به یک قمار تبدیل شده است تا سرمایه گذاری ارزی.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *