نوبخت به دلالان هشدار داد

سخنگوی دولت درباره وضعیت ارزی کشور بیان کرد : به کالاهایی که در داخل تولید می‌شود و یا واردات آن ضروری نمی باشد تخصیص ارز صورت نمی گیرد.
محمدباقر نوبخت درباره وضعیت ارزی کشور گفت: دولت مسئول تامین نیازهای اساسی مردم می باشد و هر زمان که نیاز باشد برای تامین این مطالبات وارد شود حتما این کار را خواهد کرد. وی درباره واکنش دولت به افزایش قیمت کالاها در زمینه های مختلف گفت: رئیس جمهور دیروز در جلسه ای که با حضور مسئولان و فعالان بخش خصوصی بود، به طور رسمی خواستند که در این زمینه وارد بازار شویم و افزایش غیر متعارف قیمت‌ها را متوقف نماییم.
نوبخت به کسانی که قصد دلالی و احتکار از فروش اجناس خود را دارند گفت: دولت سیاست ارزی خود را کنار نمی گذارد و دلار افزایش قیمت غیر متعارف ندارد و کالاهای وارداتی با ارز دولتی افزایش قیمت نخواهند داشت.
وی همچنین برای جلوگیری از ضرر تولیدکنندگان از طریق ثبت سفارش، واردات کالا گفت: طبق قوانین جدید هر کالایی جهت ورود باید ثبت سفارش شود که در گذشته تنها کالاهایی که ارز دولتی دریافت می کردند ثبت سفارش می شدند و اگر واردات غیر ضروری صورت بگیرد حتما با آن قاطعانه برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *