شاخص بورس، ۱۰ هزار و ۷۷۶ واحد رشد داشته است

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون با ۱۰ هزار و ۷۷۶ واحد افزایش، معادل ۱۴ درصد رشد داشته است.

از ابتدای امسال در مدت ۱۵۸ روز معاملاتی تعداد ۱۴۳ میلیارد و ۹۴۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۶۸ هزار و ۴۱۷ میلیارد ریال در ۹ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۴۰ دفعه دادو ستد شد.

بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۸۲ میلیارد و ۲۴۲ میلیون سهم به ارزش ۱۷۷ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۲۱۲ نوبت در بازار اول، ۵۱ میلیارد و ۶۰۹ میلیون سهم به ارزش ۱۲۸ هزار و ۲۶ میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۲۲۲ نوبت در بازار دوم، ۵۳ میلیون سهم به ارزش ۵۳ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال در ۱۴ هزار و ۴۰۱ نوبت در بازار بدهی ۹ میلیارد معامله شده است.

۱۵۳ میلیون سهم به ارزش ۵۵۷ میلیارد ریال در ۱۸۵۱ نوبت در بازار مشتقه و ۸۸۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۹ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال در ۴۱ هزار و ۳۵۴ نوبت معامله شد.

طبق این گزارش: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده، تاکنون با ۱۰ هزار و ۷۷۶ واحد افزایش معادل ۱۴ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۸۸ هزار و ۵ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۷۱۰۶ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۲۶ هزار و ۴۷ واحد افزایش روبه رو شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *