افزایش ارزش بیت کوین در صورت رقابت با دلار

بانک مورگان استنلی آمریکا خبر داد که  بیت‌کوین باید سعی کند با دلار و دیگر ارزها در نظام مالی جهان رقابت نماید که اگر اینطور نشود ارزش آن به صفر دلار می رسد.

بانک مورگان استنلی آمریکا اعلام کرد: اگر بیت‌کوین نتواند خود را به عنوان رقیب دلار و دیگر ارزها در نظام مالی بین‌المللی مطرح نماید و شناخته نشود، ارزش آن قطعا هیچ می شود.

فاست از همکاران بانک مورگان استنلی اعلام کرده است که بیت‌کوین یک ارز نمی باشد ؛ زیرا هیچ‌ بهره بانکی برای آن مشخص نگردیده است . بیت‌کوین در سطح فلزات هم ارزشمند نیست؛ زیرا شکل آن مانند طلا هم نیست.

بانک مورگان استنلی آمریکا اعلام کرد که ، حجم معاملات بیت‌کوین فقط ۳ میلیارد دلاردر روز است ولی آمارهای ارائه‌شده ازطرف  پایگاه اینترنتی «کوین‌مارکت‌کپ» نشان می دهد این آمارغلط است و روازنه ۱۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین در جهان دادوستد می شود.

جان مک‌آفی، یکی از مقامات شرکت آنتی‌ویروس مک‌آفی که یکی ازفعالان بازار بزرگ بیت‌کوین محسوب می گردد اعتقاد دارد دلیلی برای ترس با این روند کنونی اصلاح قیمتی بیت‌کوین برای دارندگان بیت کوین وجود نخواهد داشت.

بیت‌کوین درروزهای گذشته با ۲۵ درصد سقوط از ۲۰ هزار دلار به حدود ۱۵ هزار دلار رسید.

میشل نووگراتز که قبلا ،از رسیدن قیمت بیت کوین به حدود تقریبا ۱۴ هزار دلار تا پایان سال 2017میلادی خبر داده بود، نظر خود را تغییر داد و گفت که قیمت بیت‌کوین تا اواخر سال جاری میلادی به ۸ هزار دلار می رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *