پس ازانتشار لیست ارز بگیران دولتی چه کسانی ضرر خواهند کرد؟

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، توضیحاتی در مورد انتشار لیست ناقص ارز دولتی ارائه نمود.
فرهاد تجری در مورد انتشار لیست ناقص دریافت کنندگان ارز 4 هزار و 200 تومانی، گفت: اگرمی خواهیم درمورد ارزبگیران دولتی اطلاع رسانی و شفاف سازی انجام دهیم ، نباید هیچ ابهامی در انتشار این لیست باشد و یا استثنایی صورت گیرد. سخنگوی کمسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، بیان کرد:این رفتارهای دوگانه در انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز 4 هزار و 200 تومانی باعث شفاف سازی نخواد شد و ابهاماتی را افزایش خواهد داد و منجر به گنگ تر شدن فضا می شود.
وی افزود: بانک مرکزی فقط قادر است برای بخش های طبقه بندی شده استثنایی قائل شود، ولی برای سایر حوزه ها باید روشنفکری و شفاف سازی انجام شود. نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی، گفت: انتشارلیست دریافت کنندگان ارز 4 هزار و 200 تومانی به نفع منافع عمومی مردم می باشد. و افراد و شرکت هایی که اقدامات آنها شفاف و روشن بوده نگران نباشند چون مشکلی برای آنها به وجود نخواهد آمد و این شفاف سازی باعث تقویت کارها وهمچنین تقویت جایگاه افراد و شرکت ها خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در بخش‌هایی درمورد دریافت ارز 4 هزار و 200 تومانی ابهاماتی هست که افراد و یا شرکت‌ها قصد آن را دارند که به طور مخصوص از این ارز استفاده کنند ولی عملکرد آنها قابل تشخیص نباشد و مخفیانه اقداماتی انجام دهند ولی نباید در فضای امروزی جامعه استثنایی انجام گیرد و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با وصول شکایتی در مورد موضوع ارز 4200 تومانی آن را بررسی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *