نمایشگاه مبلمان چین

همه چیز در مورد نمایشگاه مبلمان چین

نمایشگاه مبلمان خانگی چین

نمایشگاه مبلمان در دو شهر مختلف چین برگزار می شود. یک نمایشگاه در شانگهای و دیگری در گوانجو برگزار می شود. نمایشگاه بین‌المللی مبلمان چین که به نام Furniture China شناخته شده است، بیش از دو دهه است که در صنعت پیشرو است. به عنوان یکی از برجسته ترین نمایشگاه‌ های چین در حوزه تجارت B2B بین المللی، هر ساله بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.
بیش از ۲۳۰۰ غرفه دار در زمینه‌ی مبلمان، محصولات جدید خود را به تجار از سراسر جهان در ۳۰۰۰۰۰ متر مربع شامل ۱۹ سالن ورودی و ۱۵ پاویون در فضای آزاد عرضه خواهند کرد.

درباره نمایشگاه مبلمان خانگی چین

این رویداد بعنوان اولین نمایشگاه تجاری منطقه، بازدید کنندگان را از طراحان، مشاورین املاک، تولیدکنندگان متریال‌های خام، انجمن‌های ساخت و ساز و شرکت‌ها تا ساختارهای دولتی را جذب می‌کند. در همین حال، تصمیم گیرنده‌ها، افراد تاثیرگذار کلیدی و رهبران فکری برای شناخت آخرین تکنولوژی‌های خلاقانه و بروز شدن در زمینه‌ی تجارت در این نمایشگاه گرد هم می‌آیند.

نمایشگاه صنایع چوب و مبلمان چین (WMF)

نمایشگاه صنایع چوب و مبلمان چین (WMF) بزرگترین و معبترترین نمایشگاه صنعت چوب در آسیا و چین است. از ۱۷ الی ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ در شهر شانگهای کشور چین برگزار می گردد.نمایشگاه نجاری و تجهیزات تولید مبل چین، بیش از ٢٠ سال همگام با بازار بوده و با هدف همکاری نزدیک با شرکت های صنعت چوب در نوسازی تولید مشغول به کار است.

معرفی نمایشگاه صنایع چوب و مبلمان چین

انتظار می رود٢٥٤٠٠ نفر از این نمایشگاه تجاری بازدید کنند. ٥ غرفه دار اصلی این نمایشگاه از کشور های آلمان، لونجیائو (گوانگدونگ)، چینگدائو، شانگهای و تایوان هستند و همچنین تولید کنندگان ماشین آلات نجاری درجه یک از سراسر جهان در این نمایشگاه شرکت می کنند. محصولات نمایشگاه صنایع چوب پکن شامل ماشین آلات پردازش چوب، ماشین آلات ساخت مبلمان، لوازم اندازه گیری و دکوراسیون داخلی می شود.

معرفی شهر شانگهای

شهر شانگهای، که به آن لقب نیویورک شرقی نیز می گویند، یکی از مهم ترین شهرها در کشور چین است که هر ساله گردشگران فراوانی به آن سفر می کنند.مساحت این شهر حدود 6350 کیلومتر مربع و جمعیت آن 26 میلیون نفر است. این شهر یکی از مهم‌ترین بنادر چین به حساب می‌آید. متروی شانگهای در سال ۱۹۹۳ تأسیس شده و هم‌اکنون دارای ۱۴ خط و ۳۳۷ ایستگاه می‌باشد. این مترو طولانی‌ترین متروی جهان با ۵۴۸ کیلومتر طول می‌باشد.

در رابطه با شهر شانگهای چین

موزه شانگهای، محله باند، باغ یو، جاده نانجینگ و بسیاری نقاط و مراکز دیدنی در این شهر وجود دارند که هنگام سفر به شانگهای می توان از آن ها دیدن کرد.

در شانگهای، به صورت سالیانه نمایشگاه ها و رویدادهای نمایشگاهی متعددی در زمینه های صنعتی، تکنولوژی و فرهنگی برگزار می شود.حضور در این نمایشگاه های چین و به خصوص نمایشگاه های تجاری شانگهای می تواند برای بسیاری از بازدیدکنندگان و صاحبان مشاغل، موجب رونق و توسعه زمینه فعالیتشان گردد.

نمایشگاه تجهیزات ماشین آلات نجاری و مبلمان شانگهای چین

نمایشگاه ماشین آلات نجاری و تجهیزات تولید مبلمان (WMF)، رویدادی 4 روزه است که از سال 1986 آغاز شد و در سالهای اخیر به یک رویداد معتبر و شاخص در آسیا تبدیل شده است و شهرت جهانی پیدا نموده است.

زمان برگزاری نمایشگاه مبلمان چین
برگزاری نمایشگاه در چین

در این نمایشگاه شرکت های معتبر چینی و خارجی محصولاتی در بخش های ماشین آلات پردازش چوب، ماشین آلات ساخت مبلمان، لوازم اندازه گیری و دکوراسیون داخلی ارائه می نمایند.

در دوره قبلی برگزاری این نمایشگاه (سال 2018)، این رویداد در مکانی به مساحت بیش از 400000 متر مربع و با حضور بیش از 2000 شرکت (غرفه دار) و بیش 90000 بازدید کننده برگزار شد.

موضوعات نمایشگاه ماشین آلات صنایع چوب و مبلمان چین 2019

  • ماشین آلات CNC
  • ماشین آلات ساخت مبلمان و محصولات چوبی
  • ماشین آلات سازگار با محیط زیست و صرفه جویی در انرژی / ماشین آلات پردازش اولیه، خشک کردن، پوشش و ساخت مواد
  • پنل انجمن ماشین آلات
  • چاقو، تیغه و ماشین آلات و لوازم جانبی ابزار دستی
  • ماشین آلات حفاری

بازدیدکنندگان نمایشگاه ماشین آلات صنایع چوب و مبلمان چین 2019

  • تولید کنندگان مبلمان و لوازم جانبی مبلمان
  • انجمن تولید کنندگان مبلمان
  • تولید کنندگان کفپوش چوبی
  • تولید کنندگان کابینت های چوبی
  • تولید کنندگان محصولات چوب و نیمه چوبی
  • تولیدکنندگان و دارندگان ماشین آلات نجاری
  • مهندسان معمار و عمران فعال در زمینه دکوراسیون داخلی
  • شرکت های ساختمانی فعال در زمینه دکوراسیون داخلی

مدارک لازم جهت شرکت در نمایشگاه های مبلمان چین

 

تاریخ برگزاری نمایشگاه ماشین آلات صنایع چوب و مبلمان چین 2019

نمایشگاه صنایع چوب و مبلمان چین در تاریخ 17 تا 20 شهریور 98 (8 تا 11 سپتامبر 2019) برگزار می شود.

محل برگزاری نمایشگاه ماشین آلات صنایع چوب و مبلمان چین 2019

18 امین دوره نمایشگاه WMF چین در مرکز همایش ها و نمایشگاه های NECC شانگهای برپا می شود.

نمایشگاه مبلمان خانگی چین (CIFF)

نمایشگاه مبلمان خانگی چین (CIFF) یک رویداد تجاری است که به محصولات و خدمات مرتبط با فعالیت در فضای آزاد اختصاص دارد. سی و هفتمین دوره این نمایشگاه از 17 الی 20 شهریور 1398 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بخشی از نمایشگاه بین المللی مبلمان چین است.

درباره نمایشگاه مبلمان چین CIFF
نمایشگاه مبلمان خانگی چین (CIFF)

موضوعات نمایشگاه

  • زندگی در فضای باز: مبلمان باغ، میز و صندلی اوقات فراغت، تجهیزات سایه بان
  • فعالیت در فضای باز: محصولات باربی کیو، چادر فضای باز، دکوراسیون باغ، ابزار و تجهیزات

محل برگزاری نمایشگاه مبلمان چین

مدارک

  •  اصل گذرنامه: مدت اعتبار حداقل 7 ماه از تاریخ ورود
  •  1 قطعه عکس 4×6 رنگی، تمام رخ با زمینه سفید و جدید
  •  تمکن مالی به لاتین با مانده حداقل 400،000،000 ریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *