نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو CIAPE شانگهای چین

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو CIAPE شانگهای چین

نمایشگاه قطعات خودرو شانگهای چین

نمایشگاه محصولات و قطعات صنعت خودرو چین، یکی از معتبرترین و مهمترین نمایشگاه های چین در زمینه صنعت خودرو محسوب می شود که هر ساله با حضور پرتعداد فعالان داخلی و خارجی برگزار می گردد. این نمایشگاه بین المللی رویدادی 3 روزه است که در آن محصولات و خدمات مختلف حوزه خودرو نظیر قطعات خودرو، لوازم جانبی تنظیم ماشین، قطعات الکترونیکی، GPS، لوازم جانبی و بسیاری دیگر از محصولات دیگر ارائه می گردد.

نمایشگاه قطعات خودرو شانگهای 2019
نمایشگاه قطعات خودرو شانگهای 2019

در این نمایشگاه بواسطه اهمیت و اعتباری که دارد، شرکت های مطرحی از سراسر دنیا شرکت می کنند و به ارائه محصولات جدیدشان می پردازند. حضور زنجیره تولید کنندگان، فروشندگان، توزیع کنندگان، خدمات پس از فروش در زمینه صنعت خدمات و قطعات خودرو موجب شده است که طیف گسترده ای از خدمات در این رویداد تجاری ارائه گردد.

در دوره قبلی برگزاری این نمایشگاه (سال 2018)، این رویداد در فضایی به مساحت 100.000 مترمربع با حضور 1200 شرکت (غرفه دار) و 93.000 بازدیدکننده از 53 کشور مختلف برگزار گردید. شرکت کننده هایی از کشورهای چین، آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، انگلیس، ژاپن، کره، اسپانیا، ایتالیا، استرالیا، هند، تایوان و …. از جمله این کشورها بودند.

اطلاعات و نحوه برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو شانگهای 2019

7 امین دوره نمایشگاه قطعات خودرو CIAPE چین در تاریخ 21 تا 23 آذر 98 (12 تا 14 دسامبر 2019) در مرکز همایش ها و نمایشگاه های NECC شانگهای برگزار می شود. ساعت بازدید از این نمایشگاه، از 9 صبح الی 5 عصر می باشد. در این نمایشگاه سازندگان وسایل نقلیه، تولید کنندگان OEM، شرکت های فعال در زمینه خدمات پس از فروش، نمایندگی مجاز و فروش، فروشگاه های زنجیره ای تعمیر، ارائه دهندگان خدمات و … شرکت می کنند.

بخش های مختلف نمایشگاه قطعات خودرو شانگهای 2019
بخش های مختلف نمایشگاه قطعات خودرو شانگهای 2019

موضوعات و بخش های مختلف نمایشگاه قطعات خودرو شانگهای 2019

  • وسایل نقلیه
  • الکترونیک و فناوری اطلاعات (IT)
  • لوازم جانبی خودرو
  • بخش لوازم یدکی خودرو
  • سوخت خودرو (سوخت غیرآلاینده و پاک)
  • تجهیزات فنی خودرو
  • لاستیک و تایر خودرو
  • موتورسیکلت

سایت نمایشگاه قطعات خودرو شانگهای 2019

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه، به سایت زیر مراجعه نمایید:

www.iapechina.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *